2012. március 21., szerda

Húsvéti kézműves korona

Kivágtam ezeket a formákat.

  • levél: virágvasárnapra
  • kehely: utolsó vacsorára (nem látszik a fehér kehely sajnos)
  • fa: olajfák hegye
  • kereszt
  • sziklabarlang: húsvét
Aztán készítettem koronákat is. Öt csúccsal.






Ha a koronára ráragasztjuk a formákat, akkor ezt kapjuk:



Mit jelent ez a korona?
Azt, hogy Jézus király.
Bár az egyes húsvéti, nagyheti eseményekből ez nem látszik, ő mégis király. 
Ha ezeket az eseményeket összeadjuk, akkor az eredmény a korona. 
A koronát úgy veszik fel a gyerekek, hogy ezek a formák nem látszanak. Ez belül van.
Azért vehetik fel, mert ők gyermekei a Királynak.

Ének:
"Királyi gyermek vagyok én, van nékem koronám.
Megváltóm kegyelme enyém, nem hagy el soha már.
Jézussal járom utamat, megfogva a kezét.
Királyi gyermek vagyok én, és ez nekem elég."

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó ötlet! Gratulálok.

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Évekkel ezelőtt kaptam olyan könyvkötészeti papírokat, amiket nyomdáknak adnak a papírgyárak. Egyik oldaluk műbőrszerűség, a másik papír. Felületük kicsit domború. Ezekből a papírokból készültek a formák. Ezért fényesek is egy kicsit. Ez nem látszik a fényképeken.

    VálaszTörlés