2012. április 28., szombat

Hogyan lehet megtanítani egy 3 évest 6-ig számolni fél perc alatt?

Az egyik hittan előtt mindig van idő játszani, amíg össze nem gyülekezik mindenki. Legutóbb jó idő volt, ezért a gyerekek az udvaron bújócskáztak...volna. Adódott egy kis gond. A legkisebbnek számolni kellett volna. De nem tudott. Ezért egy 8 éves kislány odahajolt hozzá. Most az ott lezajlott beszélgetést rögzítem:
- Van három kedvenc állatod?
-Igen.
- Melyik a három kedvenc állatod?
- Az oroszlán, az elefánt és a kutya.
- Akkor most mondd el egymás után kétszer ezeket az állatokat. Akkor lesz hat.

Szerintem zseniális volt.
Egy fél percig sem tartott, és gyakorlás sem kellett hozzá.

A képen persze nem erről a beszélgetésről látható felvétel.
Ezen én vagyok 8 éves.
És az egyik unokatestvérem lelkigondozza a másikat, miközben a húgom balettállásban szemlél.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Noémi.
    Ugyan ezt már írtam, de meg kell erősítenem: ide ebtérve rengeteget kapok. Ezért szeretnék egy díjat megosztani-legnagyobb tisztelettel.
    Naplómban található:)

    VálaszTörlés